Waikiki/Pampilla - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu Waikiki/Pampilla - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

Waikiki/Pampilla

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

16 Oktober 2007 | Peru, Lima

'Dudes!


Heerlijk zo'n 1,5 week surfen achter de rug, echt genoten. Zaterdag was de beste dag qua golven, 2m.(golfperiode 18 en een licht offshore briesje voor de kenners) Eindeloze lijnen en enkelt 'down the line' genieten. Samen met een gast uit Equador echt een 4uur durige sessie gehad, perfecte longboard golf loopt er hier op 'Pampila.'(http://wannasurf.com/spot/South_America/Peru/Lima/index.html)
Vandaag zag ik 2 dolfijnen springen zo'n 50m verder, in de shorebreak, schrok me rot want het waren geen kleintjes =)
De laatste dagen is het warempel gewoon lekker zonnig weer in Lima en ben dan ook voor de 1e x verbrand hier.
Maar desondanks is het echt Genieten met de Grote G!

Verder ook nog Javier (Peruaanse gast waarvan ik mijn wetsuit en board huur) geholpen met zijn Engels en ook nog surf instructeur gespeeld voor een paar Amerikanen. Hij heeft familie wonen in Chicama, langste linkse golf ter wereld, waar ik in december een week terecht kan met hem.

Deze woensdag ga ik per bus om 16.00uur weer richting Cusco waar ik mijn VISA verlenging mag gaan regelen omdat ie bijna verlopen is. Verder ben ik van plan om ook gitaar les te nemen omdat het me wel dik lijkt om een paar Spaanstalige nummers te kunnen jammen.

Heb hier in Lima ook nog een lijntje uitstaan m.b.t. het logo van het Project, om dat te laten bedrukken op 'kleding-labels' die we kunnen bevestigen aan onze producten.
Vanavond nog 1x genieten van die heerlijke (normale) warme douche in het appartement en een patatje scoren die ik hier gespot heb in de supermarkt!

Over 3 weekjes komen vaders en moeders ef buurten hier en tegen die tijd ben ik alweer ruim over de helft van mijn stage heen.

Hasta la vista,


John

  • 16 Oktober 2007 - 21:30

    Jeffs:

    Joo jonnie eindelijk weer Gesurft en staat die ook ffu in de nieuwe Six Wahaha.. Golven zien er wel beetje triestelijk uit Djonn, Hier In Costa del Westlandia gaat meer los laatste tijd:)

    Laterzz Jeffs

  • 17 Oktober 2007 - 00:01

    Bart:

    John,

    dat ziet er verrekte bewolkt uit daar knaap! Klinkt allemaal wel erg relax, 1,5 week vrij, lekker surfen en zo nu en dan even lijntjes uitleggen voor je kledinglijn ;-)! Mjaa ik mag ook niet klagen :-P Binnenkort zet ik weer eens wat op mijn weblog.

    Study Abroad zie ik naar uit gast! Als je meer weet hoor ik het wel!

    Succes daar en we houden contact!

    Cheers, Bart

  • 17 Oktober 2007 - 04:35

    Jaap:

    De spin had 8 poten ;)!

    Relax hoor beetje surfen...hier is de zee niet echt geschikt voor dat soort dingen loopt te snel af.

    Je "eigen" kledinglijn ;)! Wannabe popstar?

    Groeten uit t zonnige India

  • 17 Oktober 2007 - 06:44

    Rene:

    sjon,

    volgens mij ben jij alleen maar vakantie aant vieren daar ;).. ziet er jammer genoeg wel bewolkt uit.

    Leuk dat je ouwe ff langskomen binnenkort,

    succes nog!

  • 17 Oktober 2007 - 13:08

    Suus:

    Dude!

    Je wordt nog een echte surf-chick joh! ;)
    Super te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    Ben benieuwd naar je Spaanse serenades!

    Liefs xx Suus

  • 17 Oktober 2007 - 18:03

    Frank:

    Chicama, wordt je daar niet opgewacht met automatische geweertjes.

    Maar die golfjes zien er wat zielig uit. al zal het vast vaak beter zijn dan Hollanda.
    Succes nog met die vervelende stage van je Djon

  • 18 Oktober 2007 - 19:35

    Peter:

    Me Engels is helaas nog niet bloody excellent. De eigenaren van het bedrijf zijn twee Nederlandse dames, dus je hebt snel de gewoon om Nederlands te praten. Maar goed, nog ruim 10 weken om het te verbeteren.

    Jij je spaans al aardig onder de knie, of is aardig een understatement.

    Cheers

  • 21 Oktober 2007 - 13:18

    Anita Kester:

    Hai die John. Ik geniet iedere keer weer van je verhalen .
    En dan heb je denk nog heel wat ingekort. Ga je nu weer lesgeven op de school?
    Hier in Holland duiken we de herfst in. Helaas!! Leuk dat je ouders straks komen . Dan laat je ze vast nog meer van peru zien
    Heel veel plezier daar en succes met de stage
    groeten Van Alle kestertjes

  • 23 Oktober 2007 - 10:36

    Bill:

    Hi John,

    Good to read that you reached the Great Pacific Ocean!!
    Just think, 7000 kilometres and you are nearly where we are!!
    It looks more like polution than clouds. South America is well known for it in the cities...
    Hopefully, your project is really getting off the ground and things are moving along smoothly. Good to hear that you are enjoying the Spanish lessons as well.
    Keep up the good work there and have a good time when the 'olds' arrive in a few weeks time!!

    Uncle Kiwi

  • 29 Oktober 2007 - 05:59

    Karin:

    hi john, kan je mij de link van je project versturen? dan ga ik aan de slag om een hoop mens "gek" te maken van jullie werk daar.8-) suc6 karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 46201

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: