(surf)Trip - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu (surf)Trip - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

(surf)Trip

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

10 Oktober 2007 | Peru, Lima

Buenos tardes, trouwe lezers


Qué tal la vida?
Dit stuk heb ik in augustus gevlogen( 45min Lima-Cusco) en wou het nu, o.a. vanwege financiele overwegingen, eens met de bus proberen. Na een vermoeiende maar mooie 20urige rit met de bus, door het woeste,bergachtige,droge Peruaanse landschap dan eindelijk aan gekomen in Lima.

Een mobiel lichter, maar een ervaring rijker. Helaas gerold terwijl ik lach te tukken in de bus, heb de mafkees nog even ge-smst op 'mijn' mobiel en hem vriendelijk verzocht om mijn geliefde toestel af te leveren bij m'n casa in Cusco. Wie niet waagt wie niet wint denk ik altijd maar...
Goed, verder niet te lang in de shit blijven hangen en genoten van de beruchte Peruaanse baños, waar zelfs de vliegen geen brood lusten van het met rood bebloede naar urine stinkende toiletpapier. Na letterlijk door de shit gegaan te zijn had ik wel een heel classic uitzicht op een PanAmerican Highway! Op een levensmoeie fietser na, kilometers niets anders dan zandvlaktes, verlaten huizen en onbesurfde golven.

Ik zit nu in het appartement van Murielle waar ik haar grandioze bank voor een weekje bezet mag houden. Na 10 weken ''landlocked'' gezeten te hebben verwacht ik morgen lekker rond te dobberen op mijn boardje voor mijn 1e surf-sessie in de Pacific ocean!
Zal deze week nog wat foto's nemen en uploaden.

A.s. zaterdag ga ik met Fernando y Muriel naar de FIFA qualifications Peru-Paraguay.

Disfrute y confianza,


John

  • 10 Oktober 2007 - 03:50

    Bart:

    John ouwe Latino,

    ziet er relax uit jonge! Maarjah, dat mag natuurlijk ook wel voor een 20 uur durende rit he :-D

    Ik zie uit naar de foto's waarop jij op je plank staat met vergelijkbare golven.

    Cheers, Bart

  • 10 Oktober 2007 - 07:43

    Chris:

    Mooie verhalen Johnie! Bedankt voor je sms! Zonde van je telefoon! Ik neem vanavond een biertje op je JJ;)

    Chris

  • 10 Oktober 2007 - 10:04

    Karin Henry Luc Ted:

    hee beachboy! ff lekker genieten, niets anders dan surfen en relaxen! ook lekker!
    hier wordt t herfst, hoop eikels;) en kastanjes. we volgen je johnnyboy! caio karin en co

  • 10 Oktober 2007 - 11:13

    Jeff A.k.a Mais:

    zo john dan nu eindelijk aan de peruaanse kust ik zal maar zeggen lekker surfen daar ziet er goed uit hoop voor je dat de golven een beetje vriendelijk voor je zijn en je niet all te hard pakken hahaha

    hasta la vista of zo iets mais

  • 11 Oktober 2007 - 18:54

    Peter:

    Morguh,

    Ziet er goed uit de Pacific Ocean. Weer is wat anders dan de Noordzee.

    Hoe bevalt het leven in Peru tot nu toe?

    Cheers,

    Peter

    www.peterluijendijk.nl

  • 12 Oktober 2007 - 11:32

    Ruud:

    Mohguh Sjon,

    Je bent financieel weinig veranderd geloof ik :)''o.a. vanwege financiele overwegingen''hehe helemaal goud, ik zou gek worden in zo'n bus geloof ik.

    Veel plezier nog verder dat gaat wel lukken geloof ik!

    We BELLEN! =)

    Surfse,

    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 46208

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: