Mooie vooruitzichten! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu Mooie vooruitzichten! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu

Mooie vooruitzichten!

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

14 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Buenos Noches mis estimados,

Bedankt voor de reacties!

Dan eindelijk; de website is online:
www.helpinghandscusco.com
(Hij gaat nog wel aangepast worden maar het idee is er!)

Vorige week met het feest hebben we 1160Sol opgehaald in 1 avond. Slechts zo´n €300,- maar hier kun je daar ook 4x zoveel mee. En belangrijker is het vooruitzicht op de volgende party. Daarnaast gaan we deze zaterdag weer staan collecteren bij de jassen in dezelfde discotheek.
Ook hebben we een collecte van de FEL3 jeugdkerk binnen van zo´n €200,- wat helemaal top is!
Daarnaast gaan we een sport/bbq middag organiseren. Huren we een voetbalveld (overdekt af) waar we voetbal en handbal, voor de dames, organiseren. Daarna gezellig BBQ-en en een biertje erbij. De opbrengsten gaan weer, jawel, naar het project.

Morgen ga ik zelf een dag naar de ruines van Tipon, en nog een moeilijke naam waar ik de naam van vergeten ben. Aanstaande maandag begin ik aan de Inca trail. (3 dagen afzien) Waarvan de foto´s en verhalen dus nog volgen.
Dan ga ik het volgend weekend naar de Colca Canyon(Arequipa), grootste ter wereld. En als ik dan terug in Cusco komt is het Kerst.

Kerstfeest voor de kids/Surprises met de fam/neem ze nog een x mee uit eten en dan zo rond de 27e richting Lima voor mijn surftrip up to the North.

Straks schema dus de komende tijd.
Ik hou jullie op de hoogte!

¡Hasta luego!

John

• 14 December 2007 - 17:58

Mais:

zo john je hebt het maar druk daar
    hier in holland hebben we een paar weken met dikke surf achter de rug
    maar nu is het rustig
    en mogen we voorzichtig de schaatsen uit het vet halen want er komen een paar koude dagen aan :-)

mzl mais

• 15 December 2007 - 16:42

Annemiek:

Goed werk!!

• 17 December 2007 - 21:28

Dorothy Mitchell:

Merry Christmas John.. I am really enjoying seeing all your nice pictures. Hope you had a great visit with your parents.. all the best for 2008 . see you next August in Holland! Can't wait.

• 18 December 2007 - 07:47

Karin En Co:

hey john, ik heb de site gezien van helpinghands, ziet er echt goed uit!! wij hebben het hier koud, zal wel erg wennen zijn voor jou, in januari! geniet nog even van het laatste stukje in Peru :D groetjes en prettige feestdagen, en 'n super 2008 karin henry luc en ted

• 19 December 2007 - 13:40

Ruud:

Goed bezig Sjon!!

Fijne feestdagen daar ook he!

Later