Señor de Huanca - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu Señor de Huanca - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

Señor de Huanca

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

29 September 2007 | Peru, Cusco

Buenos tardes,


Vorige week naar 1 of ander heilige plaats geweest met de family. Voor mij een hoop onbekende en rare tafarelen; mensen die zich publiekelijk staan te wassen, het kopen van miniatuur huisjes, autos en nepgeld. Dit laten ze dan inzegenen met ´heilig water´en dan word verondersteld dat je al deze dingen krijgt.
Ook laten ze hun lichaam reinigen met 1 of andere buidelrat (zie foto), dat doen ze dan met rook enzo. Nouja ik zal er niet teveel over uitwijden want wat mij betreft een hoog Haleluya Bijgeloof Gehalte. =)

Voor de rest begint het project nu ook te draaien. Mijn grandioze neef heeft een excellent logo ontworpen en momenteel ben ik bezig met de tekst&producten op de website. Qua school zit het ook goed snor, mijn opdrachten zijn goedgekeurd en heb nu in totaal nog 2 te gaan.

Verder ben ik gister gevraagd om spaanse teksten naar het engels te vertalen, $5 per pagina. Waarschijnlijk ga ik daar vanaf volgende week in mijn vrije tijd aan beginnen.

Ook wil ik binnekort een week richting de kust gaan. Daar wil ik een board en wetsuit kopen om dan even een kostelijk weekje te gaan surfen.

Bedankt voor de reacties, ik heb enkelt niet al jullie email adressen, dus als je een reactie terug wilt moet je even je e-mail erbij schrijven!


Hasta Pronto!

  • 30 September 2007 - 19:38

    Kris:

    eeeey John,

    Ben ik gewoon de eerste die een reactie schrijft..... yeah!!
    Je bent zo te zien lekker bijgekomen van je hamburger-avontuur en weer bezig met wat je hoort te doen. genieten!
    En je kan idd beter surfen dan je laten reinigen met een buidelrat.

    Ik hoor wel van je als je ben wezen boarden.

    Laters

  • 01 Oktober 2007 - 06:12

    Bartje:

    Hey John ik neem aan dat je jezelf toch wel hebt laten reinigen met de buidelrat he. Ziet er beetje vaag uit.
    Zo te zien heb je het iig nog altijd naar je zin :)

    Groeten

  • 01 Oktober 2007 - 17:16

    Karin:

    hee john, je ff op msn 'gesproken', maar heb je al een website van het project? ben wel erg nieuwsgierig!of nog in aanbouw?
    leuk om weer wat van je te lezen! groetjes karin jeurs luc en ted caio !

  • 01 Oktober 2007 - 17:18

    Karin:

    ps lekker kippepootje??!!op je foto's, mmm liever een graskippetje !!!

  • 02 Oktober 2007 - 01:27

    Dorothy:

    Hey John. nice picture. glad to see you are having a good time in Peru.. we are busy here too.. hope to see you in Canada too some day.
    Dorothy

  • 03 Oktober 2007 - 02:19

    Hola :

    hola como estas soy hermano carlos del joven que renta surfboards en la playa ? yo sigo en la playa te dejo mi celular de lima 97654166 o92393254..mi nombre javier .

  • 03 Oktober 2007 - 02:21

    Peruu:

    soy hermano de carlos el rentar las surfnboards

  • 04 Oktober 2007 - 15:06

    Kim:

    Hey John,
    Dat eten, mag ik vragen wat het is/was? Het ziet er behoorlijk smerig uit. Ik heb zo'n vermoeden dat jij dat niet op hebt.. Als pa en ma komen in november laat je ze zeker lekker voor je koken ;).

    Ga jij maar lekker een weekje surfen, dat heb je wel verdiend!

  • 06 Oktober 2007 - 12:15

    Jelle:

    Sjonnie!

    Die kippenpootjes zien er echt heerlijk uit! Haha.. Ziet er wel weer droog uit man..

    Zit nou op kamers in Leiden en op school in Amsterdam.. Afgelopen week Leids ontzet, was aardig gek, maar ik heb het gelukkig wel overleefd..

    Dat vertalen lijkt me ook ideaal, dan leer je die taal helemaal goed.. en je krijgt er nog centen voor ook.. En jou kennende vind je dat niet echt vervelend ;)

    Veel plezier nog pik!

    Later

  • 10 Oktober 2007 - 15:44

    Ruud:

    Sjon super dik man! Lache die verhalen/foto's! Veel plezier nog daar!

    Hoj hoj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 46212

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: