El proyecto - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu El proyecto - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

El proyecto

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

04 September 2007 | Peru, Cusco

Afgelopen weekend wezen stappen met los profesores/as en de studenten. Onder het mom van het ´afscheid´ van Amos die deze week terug gaat naar Suissa.
Eerst gingen we naar een toko waar enkelt salsa muziek gedraaid werd. Is wel heel gaaf om te zien, er word hier echt gedanst met passie. Gewoon dik om naar te kijken. Houten harken zijn het in NL vergeleken met hier. Aangezien ik mezelf ook als hark beschouw heb ik gelijk actie ondernomen en woensdag heb ik m´n 1e salsa les...
Goed die toko rond 12uur verlaten en toen ben ik met Mario en Amos naar ´café Indigo´gegaan. Koninklijk tranquilo sfeertje, open haardt, pilsje en een waterpijp met appel smaak. Was echt goed vertoeven daar!
Daarna zijn we nog naar een tent gegaan waar ze live jazz muziek speelde en rond 03.15uur lag ik op bed, geslaagde avond.

Ik ga nu 4x per week naar school voor m´n Spaanse les. Op en neer met die ´kippen bussies´ hier, stel je een hiyundai bus voor waar in NL 8 pers. in kunnen en waar er hier tijdens de spits +30 lui liggen opgestapeld incl. ik =)
Gister kreeg het toch al zo overvolle busje ook nog een klap band. Dan sta je daar, halverwege in de brandende zon.
Ik moest er wel om lachen. Nadag 2 passerende busjes al letterlijk ´stampes vol´ zaten was bij de 3e nog wel een sta plekje van 10cm2 vrij.
Nouja, sta plekje, als ik gehurkt zat kwam ik zowat al met m´n hoofd tegen het dak. Gelukkig was een peruaanse die het leed overzag, zo vriendelijk mij haar stoel aan te bieden.
Al met al heel en veilig thuis aangekomen. Lekker nasi metkip gegeten en een overheerlijk zelf gemixt fruitsapje.

´s Middags een begin gemaakt aan het project. Ben bezig het logo te ontwerpen van de organisatie, het zijn 2 ineengeslagen handen van een kind en volwassen.
Ook ga ik een portfolio maken van ´Wie zijn wij en wat doen we?´,het project, en de producten erin die we verkopen. Dat zal ik vervolgens naar vrienden/kerken/instanties in NL sturen om te verkopen en sponsor geld te verdienen.
Dus da´s voor nu zo´n beetje het plan van aanpak.


Muchos saludos amigos, la vida es bonita.

  • 04 September 2007 - 20:22

    Martine:

    He John! Leuk dat je het zo naar je zin hebt. En zo te horen komt dat Salsadansen helemaal goed he? ;)
    Succes met je project!
    Liefs

  • 05 September 2007 - 05:08

    Karin:

    hee john, geweldig!ik zie het al voor me een hark op salsa les! komt wel goed denk ik met jou, met je danservaring bij de kromme jongens!!
    maak ons maar enthousiast over het project, wie weet wat het je opleverd!! groetjes karin henry luc & ted :D

  • 05 September 2007 - 21:58

    Conny:

    He, hier krijg ik helemaal zin in: Om straks met een volleerd Salsadanser een dansje te maken in Peru. En als het teveel harkt, dan nemen we er gewoon een waterpijpje bij, dan wordt het vanzelf wat losser allemaal!
    succes en liefs en een hug.

  • 06 September 2007 - 16:28

    Ted :

    he john zat je lkkr aan de pijp ofzo...... he ik krijg volgende week spaanse les

  • 09 September 2007 - 22:06

    Floor:

    Sjonnie!! Morgen lekker Maccu Picchu!! :) Heb er zin in! Groetjes xx

  • 11 September 2007 - 08:13

    Job:

    het lijkt me super dik! geniet ervan, man!

  • 11 September 2007 - 09:42

    Bill:

    Hi John!!

    It looks like a pretty decent water pipe you are blowing/sucking on there!!
    Don't ask me why, I just wanna get high!!
    Although you are already pretty high (in the mountains there)..
    Love the stories and your experiences, so keep on writing.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 46209

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: