Spaanse lessen - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu Spaanse lessen - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

Spaanse lessen

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

21 Augustus 2007 | Peru, Cusco

Goeiedag!

Begin nu een beetje in het alledaags ritme te komen en m´n draai te vinden. Gister heb ik mijn eerste Spaanse les gehad, is wel goud, leuk gebouw mooi binnenplaatsje enzo. Heb 1 op 1 les maar buiten de lessen door wel contact met andere studenten dus da´s wel ideaal.
Ga (voor nu) gewoon iedere dag d.w.z. 5x per week, sochtends van 11 tot 1. Wel superdik met dat openbaar vervoer hier. Met z´n alle op een kluitje, ik hoor mezelf nog klagen over die Connexxion thuis naar ´R´dam.
Ik zou zeggen, waardeer hem maar, het is goed geregeld in NL. Ode aan de NS en Conexxion =)

Voor de rest heb ik vorige week ook een gitaar gekocht hier dus dat houdt me dan ook wel weer van de straat. Verder begint volgende week het ´schooltje´weer voor die kid van het project hier. Dus ik geniet nog even van mijn rust.
Vanmiddag verwen ik mezelf ook nog even met een kostelijke massage die je hier kunt krijgen voor 2 knaken en een bounty. Dus daar laat ik het ook niet voor zegmaar.

Dat was het weer. Hasta luego!

  • 21 Augustus 2007 - 15:43

    Ketsie:

    Moghe Sjonnie,

    Alles goed.. Klas weer dat je het weer gouwd naar je zin hebt... Dus je bent een beetje aan het pingelen.. De nieuwe Jimmy Hendriks zou ik zeggen:D... Die erotische massage is zeker wel aan te raden, of was het meer een bescheide massage:D.. Veel plezier nog.. Je blijft tog wel van je spaanse leraar(es) af he;)..
    Hasta Luego

    Ketser

  • 21 Augustus 2007 - 16:37

    Suus:

    Sjon!
    Klinkt goed man!
    Jij verwent die masagevrouwen maar met die bounty`s van je..!
    Ik zal de buschauffeur bedanken :D!
    Geniet lekker van alles daar!
    En ik hoop snel weer een leuk verhaal van je te lezen!!
    Liefs en een Kus!

  • 21 Augustus 2007 - 19:21

    El Gringo Peter:

    Hola Peru ganger/ster,

    Mocht je nog het pitoreske Andesstadje Ayacucho willen gaan bezoeken?! En zoek je een heerlijk rustig hostalletje voor een leuk prijsje?! Met een formidabel dakterras vanwaar je het Andesleven aan je voorbij ziet trekken en een heerlijke tuin met een klein buitenbadje. Zie www.elgringo-peru.com, ook voor HANDIGE REISTIPS. Goede reis en wie weet tot ziens. El Gringo Peter.

  • 21 Augustus 2007 - 20:31

    Je Vader:

    Hallo zoon,

    Prachtig om te lezen dat je zo van het leven geniet!
    Zelfs al sta je met zijn allen in een bus op een kluitje en schreeuwen ze je van 5 kanten in het spaans allerlei woorden toe en wordt je vervolgens kostelijk in je billen geknepen voor 2 knaken en een gesmolten bounty.
    Ik zie het helemaal voor me.

    Mas, mas

  • 22 Augustus 2007 - 19:38

    Kim:

    zo ga jij maar lekker van een massage genieten. laat je wel effe weten of je moeder het niet toch beter doet ;). Ze houden wel van bountys daar zeg.. heb je er genoeg bij je? hopelijk hoor ik snel weer wat van je.

  • 23 Augustus 2007 - 10:30

    Steven:

    He Djohn,

    Kan je misschien ook weer wat foto's updaten? Is wel leuk om te zien.

    Ltrz Voogd

  • 26 Augustus 2007 - 14:32

    Karin:

    Hoi John! Zo dus jij kan over een half jaar en goed spaans spreken en goed (spaanse?) gitaar spelen ! da's mooi joh!
    wij genieten van mooi weer en nog een week vakantie! heb je nu al een goed gesprek gehad per msn met je ouders? ze hebben zo'n snelle headset gekocht!! maar er komt nog geen geluid uit!:D
    groetjes van je neefjes luc en ted en van jeurs en mij doei!

  • 27 Augustus 2007 - 09:39

    Oma:

    Hallo John , ik ben onder de indruk van alles wat je daar aan het doen bent en meemaakt. Ik ben erg trots op je.
    Hoe gaat het met je? Met mij was het gisteren niet zo goed, maar vandaag is het een stuk beter.
    Heel veel succes en geluk in Peru
    de hartelijke groeten
    Oma

  • 29 Augustus 2007 - 17:29

    Anita En Ton Kester:

    Hallo ,Hatstikke leuk om je site te lezen. gelukkig ben je er goed vanaf gekomen met de aardbeving. Zo te zien heb je het nu lelijk druk met school, want je bericht is al weer een week oud. heb je lieve gastouders? Ze tonen wel hartelijk.
    Ik hoop dat je je nog goed kan vermaken. de lessen op school gaan volgende week beginnen begrijp ik.
    John het allerbeste daar in Peru
    en de groeten van Tonio

  • 31 Augustus 2007 - 11:12

    Jaap:

    Sjohn,

    Jij vermaakt je goed zie ik....ik zit nu 4 dagen hier in de zon...is goed weer hier.
    Alleen nog niet op het strand geweest en dergelijk.
    Elke keer druk bezig met zoeken van een huisje.

    Zie wel weer een verhaal verschijnen op je log.

    Groeten

  • 04 September 2007 - 14:11

    Karin:

    hee john nog het wordt hoog tijd dat je de waterpijp neerlegt en weer een smakelijk avontuur op 'papier'zet!
    we zijn razend nieuwsgierig naar je avonturen daar! groetjes karin henry luc en ted

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 46210

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: