Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

Cusco

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

08 Augustus 2007 | Peru, Cusco

Hola Amigos!

6Agosto llego en Cusco, Mario haalde me van het vliegveld. Een voor Nederlandse begrippen kleine man, heel vriendelijke en rustig pratend. Een man die gelukkig is met zijn werk vrouw en kinderen.
Na zo´n 5 min met de taxi komen we aan bij zijn huis, van buiten ziet het er pover uit (net als alles hier) maar van binnen knus, gezellig en meer dan genoeg ruimte.

Ik heb hier een eigen kamer en ook nog een eigen badkamertje. Een tv, een 2 persoons bed en zelfs een 2 persoons klamboe. Overdag is het heerlijk weer hier, maar savonds koelt het snel af. Ik zit hier echt in een prachtige omgeving, iedere ochtend als ik buitens huis stap word ik daar weer aan herinnerd.

´s Morgens eten we altijd warm, warme kip met groente en rijst of pannekoeken. Het eten is gewoon lekker, had ik niet verwacht. Vooral het fruit smaakt uitmuntend hier. Voor nu heb ik zo´n 2 weken, net als hun, vakantie hier.

Hasta luego!
p.s. het Spaans praten gaat aanvankelijk ook prima, je leert snel als je 24-7 ESP. om je heen hoort.

  • 08 Augustus 2007 - 17:59

    José:

    Bellisimo!
    Op internet al wat plaatjes gezien van Cusco dus het kwam bekend voor.
    Praat me niet van de smaak van zongerijpt fruit!! Ik moet watertanden.
    Wij doen het met verse vijgen uit eigen tuin. Djidjoé is net weer in de boom geklommen.
    Je hebt lekker alle ruimte in je li-jumeaux. Wij gaan morgen kamperen. We denken aan je.

    Liefs van ons.

    José

  • 08 Augustus 2007 - 18:23

    Krijn:

    heey john,

    omgeving en dergelijke daar zien er inderdaad goed uit....
    gelukkig ga ik over 11 dagen ook eindelijk naar de states.
    hopelijk heb ik soortgelijke verhalen.....

    have fun over there!!!

    groeten krijn

  • 08 Augustus 2007 - 18:55

    Ingrid:

    Pues, que puedo decir..todo es tan hermoso..Aún tras ver las fotos casi no puedo imaginarme la belleza del paisaje.
    ¡Cielo, que te pases bien!Pero seguro que no tienes problemas con eso..
    Un beso para ti (el alumno) y tu profesora:)
    xxx

  • 08 Augustus 2007 - 19:05

    Ketser:

    Moghe Sjonnie,

    Zo te zien heb je giga mooi uitzicht... In ieder geval heel veel plezier jonge en laat je de vrouwtjes daar een beetje heel;)...

    Latersss Ketsie

  • 08 Augustus 2007 - 21:24

    Renee:

    Hey John,

    Volgens mij gaat die stage helemaal lukken zo... Vind het echt een hele uitdaging!
    Geniet nog maar even van je vakantie

    Kus Renee

  • 09 Augustus 2007 - 10:45

    Annemiek:

    Leuk Sjonnie.. Die verhalen van jou!
    Echt gaaf dat je naar peru bent gegaan..heel veel plezier!

    X Annemiek

  • 09 Augustus 2007 - 11:47

    Job:

    Relaxt sjon! maak er wat bijzonders van!!
    komt helemaal goed!

    WIj zijn net terug uit het fantastische kreta, wat een verschil! Tis voor ons alweer aanpassen geblazen :p, laat staan in een omgeving als de jouwe!

    Het gaat je goed!! Groetjes JOb

  • 09 Augustus 2007 - 19:32

    Carola:

    Hee John!
    Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Wat een geluk dat het Spaans leren snel gaat. Veel plezier nog!
    Kus Carool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cusco

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 46206

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: