aankomst Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu aankomst Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

aankomst Lima

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

03 Augustus 2007 | Peru, Lima

Na de afgelopen maand met 99% van mijn aandacht bij Ingrid gezeten te hebben is het nu afkicken geblazen. Er is nu genoeg over gepraat en 'gespeculeerd', laat dat halve jaar Peru/Cusco nu maar komen!

Gister aangekomen in Lima, direct al iemand ontmoet die ook naar Cusco gaat. Van het vliegveld met de taxi naar het app. van een vriendin gegaan. Werd wel even met de neus op de feiten gedrukt hier, echt veel sloppenwijken reden we doorheen, het verkeer 1 grote chaos om over de smog nog maar niet te spreken.

Ik zit nu bij een vriendin in haar appartement waar ik verblijf tot ik naar Cusco vlieg. Ben ook al even bij het strand de golven wezen checken en er komt hier beste swell binnen! Deze week nog even een surf sessie mee pikken en dan naar Cusco.

Ik hou jullie op de hoogte!

John

  • 03 Augustus 2007 - 15:25

    Marloes Van Geffen:

    Hee John!

    Wat een super avontuur ga jij tegemoet! Top deze site, zal zeker lezen!!
    Ik wens je héél véél plezier en geluk! Ik hoop dat het project zal slagen!

    Groetjes, Marloes

  • 03 Augustus 2007 - 15:56

    Kim D.:

    He John,

    Had je me sms nog op tijd gehad? Ik heb je waarschijnlijk net gemist op het vliegveld! Beetje jammer.. maar ik hou deze site zeker in de gaten.

    Succes en we horen elkaar.

    Heel veel plezier en veel liefs,

    Kim

  • 03 Augustus 2007 - 16:03

    Frank Z.:

    Hey john,

    Leuk dat je er nu in Peru bent en zo wat van je laat horen. Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben en dat je op dit grote avontuur nog vele leuke dingen gaat meemaken. Maak er wat van!

    Groetjes,
    Frank

  • 03 Augustus 2007 - 16:53

    Ria:

    Hee John,
    Je was al vroeg vertrokken woensdag. Ik wilde je nog succes wensen. Dit project is op je lijf geschreven. Van niets iets maken. Kijk en misschien ga jij wel surfles geven?? Dat heet van je hobbie je beroep maken. Alle gekheid op een stokje. Het is nu menes en aanpakken voor 5 maanden. Ik wens je veel succes en blijf de ontwikkelingen volgen.
    groetjes van de Kestertjes

  • 03 Augustus 2007 - 17:18

    Bart:

    John goedensavonds (middag voor jou wrschijnlijk)

    Aardig gek gozer, ik dacht dat het nog wel een aantal dagen zou duren voor je vertrek!

    In ieder geval veel plezier en succes! Zorg maar dat je spiekbriefjes bij de hand heb wanneer je een taco bestelt! ;-)

    Groeten,

    Bart

    ps. Ik vertrek zelf maandag richting Ausie dus je krijgt ongetwijfeld nog een mailtje van me;-)



  • 04 Augustus 2007 - 08:10

    José:

    Hoi John,

    Ik begrijp dat je een heel andere- nog onbekende- wereld bent ingestapt. Dat zal best een confrontatie zijn. Zeker nu je van heel dichtbij meemaakt hoe het leven van veel mensen een strijd is van overleven en leven met armoede.

    Het is goed om te horen dat je er helemaal klaar voor bent.Prachtig.
    Je hebt het in je om er iets moois van te maken. Heel veel succes in Cusco. Que te pasa bien.

    Muchos besos.

    José (la terrible)

  • 05 Augustus 2007 - 13:58

    Josien:

    hallo, ik ben even heel nieuwschierig.ik rond over 4 weken mijn stage af en wil dan graag een half jaar naar Peru.ben een beetje contacten aan het zoeken met nederlanders die daar zijn.ik ga wel georganiseerd maar het lijkt me toch leuk om daar ook wat nederlanders te ontmoeten.misschien als je tijd en zin hebt kan je mij wat vertellen over jouw ervaringen daar? ik geef mijn mailadres; josienhillebrands@hotmail.com

    groeten josien

  • 05 Augustus 2007 - 18:15

    Thijs Groenewegen:

    Hey Johnman,
    Vet man dat je daar nu al op je dooie gemak kan gaan surfen. Eerst ff genieten en dan komt het harde werk later wel :) Heel veel succes met het project!
    Thijs

  • 06 Augustus 2007 - 12:20

    Mischa:

    heey John,

    mooi dat alles goed gaat, vermaak je!

    mies,

  • 06 Augustus 2007 - 17:44

    Suus:

    Heé John!
    Fijn te horen dat alles goed gaat, en dat je al een soort van 'maatje' ontmoet hebt!
    Geniet ervan!
    Liefs en een kus

  • 17 Augustus 2007 - 15:46

    Inge:

    Hey lekkere neef van me!
    heb je site gevonden.. zal ik even toevoegen aan mijn favorieten! hoorde van mijn moeder dat je last hebt gehad van de aardbeving in jouw omgeving! wat een ervaring maar ook erg naar om mee te maken.
    Nou doe maar voorzichting en geniet van de nieuwe wereld waar je in leeft!
    En hoe is het surfen daar??

    xje ingie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 46204

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: