Wie? - Wat?- Waar? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu Wie? - Wat?- Waar? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu

Wie? - Wat?- Waar?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

29 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik ga een half jaar vrijwilligers werk doen in Peru, Cusco. Daar woon ik in bij een Peruaans gastgezin en help ik een half jaar mee aan een project. Kort samengevat;

Het is een kleinschalig schooltje (zo'n 20 kinderen) en het word financieel gesteund vanuit Nederland. De persoon die dit 'financieel ondersteunt'vanuit Nederland is een vriend van mijn vader en zodoende ben ik er terecht gekomen.
Het is de bedoeling het project financieel onafhankelijk te maken, dus dat het 'zelf voorzienend' is op dat vlak. We hebben bijv. een klein restaurant, bieden Spaanse taalcursussen aan en verkopen traditionele kledij waarvan de opbrengst naar het project gaat.

Het komende half jaar zal ik me bezig houden samen met Mario (die Peruaanse man waarbij ik verblijf en die tevens dat project runt daar) met het uitbreiden en het optimaliseren van deze 'geld stromen'.

  • 29 Juli 2007 - 10:14

    Job:

    Eey Sjon!

    Top dat je je in gaat zetten voor deze kinderen! Hopelijk gaat het je goed af! Ik ben benieuwd naar je verhalen, en blijf je volgen! Heel veel plezier en succes!

  • 29 Juli 2007 - 12:02

    Jan Van Baalen:

    Hallo John,
    Zojuist deze site bekeken.
    Wat een leuk zinvol avontuur!
    Ik zal het blijven volgen en af en toe wat laten weten vanuit Holland.
    Nou groeten van Jan en een goede reis toegewenst alvast!

  • 29 Juli 2007 - 20:09

    De Jeursens:

    heee john hier je hardnekkige tante! was leuk even zo met z'n allen bij elkaar voor jouw afscheid! goeie reis en waar je ook heen gaat, we blijven je volgen!!
    groetjes henry, karin, luc en ted

  • 01 Augustus 2007 - 11:20

    Jelle:

    Sjonnie!

    Super dat je zoiets gaat doen! Nu nog ff je tassen inpakken en afscheid nemen, maar overmorgen al weer in Peru.. Ik zou zeggen vergeet niet te genieten en maak er wat van jongen..

    Later!

  • 01 Augustus 2007 - 18:05

    Marilyn:

    Heeeey John!!! Ik wens je al het succes van de wereld toe en hopelijk spreken we elkaar nog (tijdzones enzo maken dat dan weer wat lastiger. Je site staat ondertussen bij mn favorieten
    Cheers
    XXX
    Marilyn

  • 03 Augustus 2007 - 15:32

    Yvette:

    oehlala john! keigoed werk wat jij daar gaat doen! en leuk ook nog.. geniet drvan en spreek je nog ns! xxx

  • 09 Augustus 2007 - 15:40

    Patries:

    heey sjon!

    Helemaal top wat je daar gaat doen! super dat je zo terecht kon via via..=)
    Hou ons maar op de hoogte..hoe het met de voorderingen gaat!
    heel veel plezier..xxxxx patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 46205

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: