Op volle toeren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu Op volle toeren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu

Op volle toeren

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

15 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Buenos, damas y cavalleros!


Het project begint hier nu (eindelijk) vorm te krijgen. Afgelopen week de eerste 200 kerstkaarten op de post gedaan, de JFKennedy basischool helpt mee om deze te slijten. Daarnaast is er op 9 dec een collecte in de jeugdkerk FEL3 voor ons project.
Ook is er een kans dat er een groot aantal bij www.antonvanbaalen.nl terecht komen die ze zal sturen naar zaken relaties en/of werknemers.

Als klap op de vuurpijl heb ik gister met el jefe van een bekende discotheek hier in Cusco gesproken en 1 dec. gaan we een dikke party organiseren waarvan de opbrengst naar het project gaat. D.w.z. de entree en 1SOL per verkochte drankjes. Daarbij is de eigenaar geinteresseerd in meerdere activiteiten met ons, d.w. dus zeggen bijv. meer feesten voor het goeie doel en meer bekendheid en geld voor het project.
Heb hier een Nederlandse gozer, Derk, ontmoet en we gaan van de week posters printen en langs verschillende Spanish Schools & Hostels hier om te promoten.

De komende tijd zal ik me, buiten het knippen van tigtal kerstkaarten, hier zoal mee bezig houden. We gaan met een deel opbrengst van dit alles trouwens ook naar Pisco(zwaarst getroffen gebied door de aardbeving) toe om daar kado´s en een 1malig feest te geven voor 120 kids daar via de kenissen van Mario.

Ook ga ik binnenkort een trip maken naar de Heilige Vallei en ik wil ook de Inca Trail van 5 dagen gaan lopen. Verder ben ik hier momenteel lange avonden aan het stappen en de salsa zit er onderhand wel in.
Kortom 1 en al genieten hier in het zonnige Zuiden!


¡Hasta luego!

Helaas ook wat minder nieuws tijdens Halloween is mijn (2e) mobiel gestolen. Een stuk of 30 verklede kids die om snoep vroegen, was allemaal erg leuk tot ik er achteraf achter kwam dat mn mobiel niet meer in mn broekzak zat. Een derde x zal het me in ieder geval niet gebeuren want ik ga er geen 1 meer kopen hier =)

  • 15 November 2007 - 19:03

    Karin:

    super john, ik had wel willen komen naar die discotheek maar het is zo ver fietsen!! suc6 john goed werk primo!! tia karin

  • 15 November 2007 - 19:38

    Mariska:

    Hee John, het is alweer een tijdje geleden dat ik op je site gekeken had maar volgens mij ben je al helemaal ingeburgerd! Zou je nog wel terug komen?;)Heel veel succes en plezier is het zonnige zuiden en de groetjes uit een koud regenachtig shit landje..

  • 15 November 2007 - 20:46

    David:

    Goed bezig John is er tenminste nog iemand goed bezig van ons he :P Groeten David

  • 16 November 2007 - 00:24

    John En Conny:

    zo zoon, jij bent goed bezig. Op dit moment trailen wij helemaal niet, want je vader heeft een fix darmprobleem. zo vader zo zoon.
    worden wij ook uitgenodigd voor 1 dec?
    CU gozer

  • 16 November 2007 - 01:00

    Kris:

    eeeeey John,

    Zo te zien heb je het wel naar je zin daar in Peru. En dan nog te bedenken dat je hier gewoon studiepunten voor krijgt!!
    Wel leuk om te zien waar je allemaal mee bezig bent.
    Ik zit inmiddeld in China om af te studeren... zie: krisenniels.waarbenjij.nl als je ff tijd hebt.

    Groetjess

  • 16 November 2007 - 01:03

    Kris:

    En 'oom' John, sterkte & beterschap met je darmen!

  • 16 November 2007 - 03:25

    Friends:

    que paso con mis ojos aa?

  • 16 November 2007 - 09:49

    Carola:

    He John, haha de JF Kennedy school daar werkt me zus. Zal dr even meedelen dat ze ook goed dr best moet doen;)Succes nog met al je bezigheden. Goed werk!

  • 16 November 2007 - 10:32

    Jaap:

    John,

    Mocht je nog een nieuwe telefoon willen, als je 18 sponsors vindt die allemaal 1 euro neerliggen, stuur ik er wel eentje op met kleurenscherm, in doos vanuit India!

    Verder succes met je project en pas op je geld ;)!

    Groeten

  • 18 November 2007 - 18:07

    Jelle:

    Sjonnie! Klasse hoor!, zo zie je maar weer; een beter wereld begint bij jezelf (met behulp van anderen) Echt respect voor wat je daar aan het doen bent.. Ik spreek je! Later!

  • 19 November 2007 - 16:19

    Mathieu:

    hi John, ik had idd gehoord dat jij in Cusco bent, maar had nog geen tijd te mailen. Volgens mn programma kom ik de 22e nov in Cusco aan. Ik ben natuurlijk benieuwd naar jouw ervaringen/tips etc. We kunnen dan ff kennismaken en een drankje doen.

    Let me know!

  • 20 November 2007 - 22:40

    Bart H:

    Heey John,
    over study abroad, Moskou lijkt me nog steeds een supergave stad om heen te gaan, maar wel erg frisjes denk ik zo. Ik heb van diverse mensen gehoord dat Istanbul rete gaaf is!!! Ideetje misschien?! Anders, klimaatje waar ik me momenteel in bevindt is toch ook wel heel aantrekkelijk, dat zonnetje bevalt me prima! Wat zijn voor jou buiten Spanje ;-) de voorkeuren?

    Ik hoor het wel!

    Cheers

  • 24 November 2007 - 18:24

    Rob:

    zozo john goeie zaak wat jij daar allenmaal voor elkaar krijgt;)
    blijf zo door gaan john:D

    p.s. de truien zijn in de maak

    adios amigo

  • 29 November 2007 - 07:17

    Tia Karin:

    Hi John, de prachtige kaarten zijn binnen!Het geld is gisteren overgemaakt, wij blij, jullie blij, groetjes van mij:D

  • 29 November 2007 - 10:36

    Kim:

    Hé John,
    ben de kaarten aan t verkopen.
    en aan 't proberen om op onze school ook een collecte/actie voor je te houden met kerst. Weet alleen niet of dat uit de voeten gaat komen, omdat er al een andere project is.
    Dus miss staan Merel en ik straks in de pauze achter een kraampje ;)
    Doe de groeten aan mam en pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 46192

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: