Feliz Navidad - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu Feliz Navidad - Reisverslag uit Cusco, Peru van John Enden - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

23 December 2007 | Peru, Cusco

Feliz Navidad y un prospero año nuevo!

Inca Trail achter de rug, was echt superdik. Dwars door de jungle heen, veel mooie uitzichten gehad, lekker gebadderd in de warmwater bronnen midden in de natuur. Lek geprikt door de muggen, nog meer ruines gezien en lekker fruit gegeten. Al met al weer een barre ervaring erbij.

Gister met de familie uit eten geweest en kroketten en bitterballen gegeten als afscheid, was ook goed gezellig. Vandaag (zondag) hebben we het kerstfeest hier voor de kids, dus daar ben ik vanmiddag zoal mee bezig. Chocolade melk serveren, eten en kado´s etc.

Deze donderdag de 27e stap ik in de bus naar Lima waar ik mijn reis zal vervolgen naar de Noordkust van Perú om o.a. te gaan surfen op Chicama, Chiclayo, Cabo Blanco en Mancora. Dat is geen vervelende bezigheid en kan ik wel goed gebruiken nu.

Ik mis het thuisfront wel deze dagen maar nog even twee weken vakantie houden hier en dan 8 januari vlieg ik van Lima naar Amsterdam. Het is hard gegaan m´n tijd hier.

Nogmaals allemaal fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

John

• 23 December 2007 - 18:16

Yosri :

hee john..
    het is hier al te lang flat maar jij zo te zien goed naar je zin..
    jij daar ook fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar
    laters yosss

• 23 December 2007 - 18:34

Karin:

hey johnnyboy, wij zijn klaar met de kerstbestellingen (iedereen komt het morgen ophalen) je neefjes slapen op je kamer(o jeee) met simon (volgens mij een goeie vervanging van jou!!)morgenavond zullen we het weten!! goeie kerst en nog ff zit weer lekker in het koude westland (plukkie al?) surfse daar, en tot over een week of 2 ! ciao tia karin en co :D

• 25 December 2007 - 14:31

Ted :

heey john je had echt wat gemist toen ik en luc gingen logeren! gellukig hadden we een vervanger en dat was simon. maar jij had geluk want we deden een wandeltocht. en dan krijg je echt blaren onder je voeten!en we zagen je op een film die liet oom john zien. felis navidad :D

• 26 December 2007 - 14:57

Willem Kester:

Hoi John, Maandag zijn wij uit NZ in Adam aangekomen na een stop in Osaka. Hele leuke vak gehad. Gisteren met de fam bij Jose kerstdinner gehad. Jij was er ook ivv een kaarsje. Typisch iets voor de Peeters. Leuke happening. Geniet nog maar want als je thuis ben is alles zo weer gewoon.
    Groetjes Fam Kester

• 26 December 2007 - 15:00

Willem:

Oh ja, Ook met je Dad en Mom (en Kris, Inge, Sonja en Ricardo) vandaag in het StaelduinseBos gejogged. Je moeder is een dieseltje, niet te stoppen!!!!!!!!!

• 27 December 2007 - 20:21

Ingrid:

¿Cómo va eso?

Según las fotos puedo ver que todo e una pasada..Estás gozando como si fueran tus últimus días allí;) Pero, son tus últimos días allí!!!!!!!!!
    Otra cosa, ¿sabes qué tontería hice?Llevé mi camara a Holanda, pero ¿qué crees?¡Me olvidé traer el cargador! Jolín¡Soy absolutamente increíble! Tengo el cerebro de un pez.jeje
    John tengo muchísimas ganas de verte y hablar contigo. Pues, que puedo decir más...Holanda no es la misma sin ti.
    No sé si has entregado mis mensajes.Espero que sí, pero creo que no. Quiero agradecerte por tu mensaje.Pues chiquillo, que disfrutes,nos vemos pronto.

Ingrid

• 29 December 2007 - 11:53

Ada En Joeri:

Hoi John, nog even wat berichtjes gelezen en foto's bekeken. Je hebt daar goed werk verricht joh! En wat een prachtige foto's heb je gemaakt.Ga maar lekker genieten van je surfvakantie voor je weer terugkeert naar dat kleine kikkerlandje. Groetjes Joeri en Ada

• 31 December 2007 - 09:58

Conny:

Jaarwisseling,
    JOhn ik wens jou veel surfplezier. Hier staan de oliebollen en appelflappen klaar. In het nieuwe jaar nemen wij een duik in zee. Doe jij daar ook mee!!
    Oeps over 10 dagen ben je thuis.
    hug,
    Conny

• 03 Januari 2008 - 14:13

Rob :

Zo john je avontuur zit er bijna op.
    dat vind je aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant ga jij nu weer veel surfen in ons koude kikkerlandje.
    Zoals belooft ligt jou koning er gelikt bij.
    En is hij klaar voor een voldane sessie met john.
    Ik ga zo met kareltje voor ONGEKEND stikkers kijken en hopelijk slagen we.
    Ook onze vakantie was zeer geslaagt daar later meer over.

john geniet nog even en wij zien je snel weer terug vriend :D

adiosssss Roberto :)