Genieten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu Genieten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Enden - WaarBenJij.nu

Genieten

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

04 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Heee!


Laatste update is alweer een tijdje geleden, veel gebeurt, veel gezien en genoten dus tijd om het ´thuis-front´weer even bij te praten!

2weken geleden ben ik naar de Sacsayhuaman ruines geweest op loopafstand Cusco. Is waarschijnlijk een oud fort geweest, van de Inca´s met stenen van zo´n 7m hoog (zie foto´s) Ook heb ik mijn ouwe lui een aantal x gezien van de week.
Afgelopen weekend zijn we met de fam. van Mario en mijn ouwe naar de Heilige Vallei geweest, Urubamba, daar in een kostelijk appartement gezeten middenin de mooie natuur. Ook hebben we daar nog een project bezocht www.kuychi.org dat een Nederlandse groots heeft opgezet. Daar hebben we gegeten als goden zo lux en veel en het was bijzonder gezellig met zijn allen!
Volgende dag nog een km of, jawel, 25 gewandeld. Was wel ef aanpoten maar geen straf met een kostelijk weertje!

Aanstaande woensdag, 5dec met Sinterklaas komt dan eindelijk de Party in discotheek Up Town. Vandaag gaan we weer flyeren en promoten bij o.a. Spanish Schools hier om toeristen/nederlanders aan te trekken. De discotheek eigenaar is in ieder geval geinteresseerd in meerdere feesten in samenwerking met ons. Ook is er nog een vrijwilliger bij het project gekomen uit de States, Henry, relaxte gast tevens surfer en allicht gaat ie wel met me mee naar de noorkust ein december. In ieder geval kunnen we z´n hulp goed gebruiken!

Ook gaan we het project verdelen in verschillende ´deel-projecten´ bijv: project ´leraar´ of ´inrichting klaslokaal´, die ik wil gaan verkopen aan bedrijven zodat ze exact weten waar hun donatiegeld naartoe gaat.

Además heb ik van de week échte Nederlandse kroketten op in het recent ontdekte ´Hollands restaurant´ hierzo. Goed aan de prijs, maar wel optimaal genieten.

Ik ga hier mijn laatste weken in maar er staat nog veel op de planning. Wil nog naar Arequipa ´Canyon del Colca´ de grootste canyon ter wereld. Ook nog de Kerst hierzo en daarna eind dec. zo´n 2 weken chillen en surfen aan de noordkust!

Kortom; het gaat top hier. Tot de volgende update!


John

  • 04 December 2007 - 16:39

    David Brown:

    Jo john fijn om te horen dat je zo aan het genieten bent. Dude
    En ik heb vandaag me rijbewijs gehaald man dus dat is wel heel chill groeten David Brown

  • 05 December 2007 - 09:23

    Bill, NZ:

    Hoi John, It seems that the project is working well and you are getting a lot of people involved in it as well. Good to read that everything is going according to plan and I hope that you get it all finished before you hit the surf up north!!

    Best Wishes
    Bill

  • 05 December 2007 - 19:37

    Karin:

    hee john hoe is het? je pa en ma morgen weer richting regen en kou! :P jij nog een maand daar!ik ben zo goed als bijna al m'n kaarten kwijt, je zussen doen het ook goed.de sint is geweest, was erg leuk met elkaar!:D
    vrijdag spreek ik je fam weer,ben benieuwd naar hun verhalen! geniet nog ff verder van alles! kom je wel weer tegen op msn, chau tia karin en co

  • 10 December 2007 - 11:20

    Ruud:

    Sjonnie,

    Idd tijdje niks van je gehoord, maar zo te lezen en te zien is het nog steeds super dik daar! Zou zowat jaloers op je worden...

    Geniet ervan zolang het nog kan.

    Later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Zuid Amerika Peru, Cusco

Recente Reisverslagen:

05 Januari 2008

Road tripping

23 December 2007

Feliz Navidad

14 December 2007

Mooie vooruitzichten!

04 December 2007

Genieten

15 November 2007

Op volle toeren
John

Na Zuid-Amerika is nu China, Shanghai de volgende bestemming! :)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 46190

Voorgaande reizen:

17 November 2017 - 10 December 2017

Terugkeer naar Peru 2017

27 Januari 2011 - 23 Juni 2011

Trans Siberia/Mongolia/Beijing Express

02 Augustus 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: